click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Wednesday, July 20, 2011

could we stop whining?

Nak whine panjang-panjang kt social network Twitter tapi tak cukup character laa pulak takat 140 jea dah macam “eh hello mana cukup space nak whine problem yang dihadapi panjang-panjang” dan Facebook pulak cepat menjadi buah mulut orang keliling nanti ada pulak yang meringankan mulut untuk berkata “kau nie selalu ada masalah jea kan nak marah jea kejanya kan”.haish manusia kan? Jadi nak whine kat sini jea laa dan minta simpati orang keliling.*ada ke yang mahu memberi simpati?ntah laa labu!

First nak gelak dulu sebelum whine panjang-panjang boleh? Tak boleh pon saya tetap mahu gelak.hahahahahahaha.. mesti ada yang cakap saya nie macam out of habit kan? Tak ada laa saya gelak sebab kawan saya terpaksa menerima kenyataan sebab dia tak akan up bila di perlis nanti. Apa? Siapa yang saya maksudkan? eh mana boleh cakap malu dia nanti. Dia pemalu taw. Iyea ke? Macam tak jea kan?hehe btw ko redha jea laa ea..hehe Sebenarnya saya sendiri pun agak goyah gak nie takut x dapat tukar kampus. hurmmm...

Ok now tiba masa nya untuk saya whine masalah peribadi! Saya nak tukar kampus. Tak nak tinggal nun jauh di utara! Tak nak! Tahu laa tempat tue best sebab dekat dengan air hitam dekat dengan langkawi dekat dengan gua cantik and etc. tapi saya tetap tak nak stay kat situ! Saya lebih rela terperuk kat tempat lain selain dari tempat itu tak kira laa mana-mana pun selain tempat itu and Malaysia timur. kenapa tak nak Malaysia timur? Sebab my father tak bagi so disebabkan saya seorang anak yang mithali jadinya saya menurut laa kata-kata ayah saya.*cehh ko puji diri sendiri kan ayin! tak nak laa stay kat sana! siapa boleh tolong saya tukar tempat dengan saya?

Mesti korang semua pelik kan kenapa saya tak nak stay kat sana kan? Sebabnya ia disebabkan masalah yang berkaitan dengan masalah diri sendiri yang bermaharajakan nafsu semata-mata. Tiada sebab lain yang dapat difikirkan buat masa sekarang. Itu sahaja! If cakap sebab tiada tempat tinggal tak boleh sebab saya sendiri hampir 3 tahun laa jugak stay sendiri which mean dengan kengkawan yang baru dikenali masa zaman kolej dulu. So alasan tempat tinggal tidak boleh diterima dek akal yea kawan-kawan.

Oh yea satu lagi alasan yang mungkin akan digunapakai adalah saya tiada sedara mara yang tinggal nun jauh di sana. So siapa yang akan tolong saya bila saya mahu balik kampung? Seumur hidup saya, saya belum pernah lagi pergi beli tiket sendiri untuk balik ke pangkuan keluarga. Tue kira masalah jugak laa kan?haish!

Sampai sini dulu laa keluh-kesah bersama dengan saya buat masa nie, lain kali kita whine lagi yea. Eh ada sambungan ke? Biasalah manusia tak lepas eh dari zaman keluh kesah nie well nafsu masing-masing terlampau tinggi! Hehe..

Mace-mace laa mu nih!

till then!

sealed with lots of love!

muahxs!

...<3>...

...

*how if i x dapat tukar kampus?per-per pon hope i will get it soon! aminnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads