click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Saturday, June 11, 2011

termembel sebab penat!

Huh! Penat! Yeah I’m so tired right now! Serious tired!

Tak kira betapa kuat dan lasak or in other word berjiwa kental you are, admit it, kita semua ada masa-masa yang kita rasa macam penat gila-gila. That’s extremely tired in whole day without any rest! I mean a perfect rest which is tidur tanpa ada gangguan, di tempat yang selesa macam bilik hak milik sendiri or bertemankan bantal-bantal or bears yang korang sayang (you can add if you want to rage with me). Masa nie laa macam “hello asal penat sangat nie? Best kan if dapat tidur even kejap jea. Asal laa korang suka nak meletihkan orang lain. Eh? Macam tak relevan jea kan nak salahkan orang lain sebab kepenatan yang melanda diri sendiri. Eh eh nie macam dah jauh gila melencong nie haa! Ok laa better we stop now! Bukan we but me! Hehehe..

Sebenarnya cerita dia macam nie. Ingatkan dah habes da segala kenduri kendara di masa cuti sekolah nie but sangkaan itu amat meleset sekali ok! Yea yesterday my atuk sebelah ayah saya telah mengadakan sedikit jamuan makan-makan. Alaa majlis tahlil jea. Tapi quite ok sebab ramai yang balik kampung even tak semua balik. Tapi overall dia punya performance so credit! Even ada jugak laa sedikit-sedikit yang ada kureng siket tapi tak apa laa dimaafkan!

Jom story apa yang saya buat semasa di kampung! Its something very best to do! Bangun agak pagi stay kampung kan. Normal laa tue even tidur malam cecah pukul 3 laa jugak! Biasanya if balik kampung saya akan menjadi orang last untuk tutup tv sebab saya yang paling lambat tidur! Tidur laa lewat macam mana pun bangun tetap mesti pagi! Mesti! Wajib! Tiada kompromi! Pagi-pagi saya pun still paling lambat di antara orang lain! Selalunya menjadi mangsa untuk mengemas tempat tidur oraang lain. T.T Mandi? Serious saya takut untuk mandi di kampung pada waktu pagi sebab sejuk! Well air telaga ok! Tak ada nya nak air-air boiled or heat water nie! Satu lagi habit saya, saya tak suka amek sarapan berat di waktu pagi. Saya tak akan makan sebelom pukul 11. Sebelum pukul 11 tue cukup laa sekeping roti or sepotong kuih! Dah memadai! Lepas makan fishball saya lepak laa kat ruang tamu sambil membaca metro bersama alia! Dah habes baca metro bagai saya join farisha tengok korea kat ntv7! Cerita coffee prince! Actually dah berkali dah tengok cerita nie tapi disebabkan tidak tahu hendak buat apa join jea laa kan? Nak masuk dapur? Memang tak laa kot ! maybe sebab saya masih dianggap budak kecik yang tak perlu join mereka untuk memasak! Kawan-kawan saya kat kampung or lagi saintifik is my sepupu sepapat semua budak-budak jea! Well yang lebih kurang seusia dengan saya dan perempuan semua tak balik so join jea laa budak-budak kan! Actually kebanyakan sepupu sebelah my father is lelaki jumlah perempuan agak mengecewakan siket laa compare ngan laki! Imagine budak berusia 22 tahun berkawan dikalangan budak—budak yang berusia dalam lingkungan 15 tahun ke 6 tahun! Relevan tak? Relevan ke tak, tak perlu laa kot nak persoal kan sebab terpaksa. T.T

Oh yea kawan-kawan kampung kita ada pantai taw! Jalan kaki jea nak pergi pantai dari umah atuk kita! Dekat sangat-sangat! Dari umah atuk pun dapat dengar bunyi angin pantai taw! Besh! Jeles tak? cakap laa jeles..please! *ahh tergedik-gedik plak ko kan ayin! huh! So semalam sempat pergi pantai. Pergi senyap-senyap jea tak cakap pun kat atuk just cakap kat my uncle yang memang ternyata sporting! Hehehe. Semalam kan kat pantai ada dua pasangan pengantin buat beach’s photography! Cantik sangat plus romantic gilew untuk tontonan budak-budak di pantai itu! Ok mimie, alia, farisya tutup mata sekarang!

Ok laa enough for today ok! Penat laa nak tidur! Masih belum cukup cover tidur plus sekarang tengah hujan! Best ok tidur masa hujan! Hehe.. lain hari saya cerita lagi yea. Wait for me!

till then!
sealed with lots of love!
muahxs!
...<3>...
...

*sorry entry nie tak boleh kongsi gambar sebab-sebab tertentu! next time i will share picture ok!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads