click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Monday, May 23, 2011

a warmest coming!

hai readers! so sorry lama sangat tak update cerita tentang alam sekeliling and diri sendir. yang asyik appear kat my blog is wish then wish. balik-balik wish. haish! actually terlalu penat dengan rutin hidup sampai tiada idea untuk diconteng disini. tiap-tiap petang mesti nak meng-enjoice kan diri dengan air batu campur tak pon air batu tapai bersama-sama keropok goreng tak pon pisang goreng! wah masyuk! tue laa pasal diri tue makin gemok ayin oii! yea saya admit saya makin gemuk sekarang! ok forget about that now! semalam hari paling terbaik arhh lepak ngan kawan2 lama and kawan2 baru! dapat melantak eskrem ngn banyak nya. yang penting tanpa malunya saya buat perangai iaitu makan krim eskrem tue hingga titisan terakhir! hehehe.. sorry fakhrul, sorry amin!

hurmm nak cakap apa lagi yea.naper kita kena jaga hati orang lain? yea benda nie makin semak kan otak saya sekarang! saya nie bukan penjaga hati orang saya hanya manusia biasa. tolonglah paham orang lain jugak. nanti laa lain kali if ada masa kita story panjang-panjang lagi yea.

terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kepada mereka yang sudi drop by at my blog! really touch! saya hargai sesangat kehadiran anda! saya minta maaf sebab tak terbalas komen-komen dan sapaan anda semua di shout out box saya. saya hargai sangat! thank you so very much! i love all of u! if korang ada blog yang ternyata amat hebat silalah tingglkan link yea nanati saya akan hit back! terima kasih daun keladi yea kawan2..

sebelom terlupa saya nak menghulurkan salam takziah saya kepada ahli keluarga kepada mereka yang terlibat di dalam kejadian tanah runtuh di hulu langat baru-baru ini. amat tersentuh dengan kejadian itu. al-fatihah...

till then!
sealed with lots of love!
muahxs!
...<3>...
...

*in our life terlalu banyak benda yang kita perlu hadap ia mungkin terbaik and mungkin jugak tidak..apa-apa pon its depend on us, keadaan and etc!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads