click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day!

Hye u olls! Ermm this post special create for event that will happen on 16th of mei every year! Which mean teacher’s day! Yeah hari guru laa babe! Wahh tetiba nak igt moment masa celebrate that day masa2 sekolah2 dulu! Waaah besh gila ok! Its crazy fun dude! Tiap2 tahun mesti mintak hadiah ngn ummi n ayah untok beri cikgu hadiah especially masa sekolah rendah! *kesian mak ayah saya kena keluar duit ntok cikgu saya.. Cikgu favret jea laa akan dapat yea! Tue laa ragam budak sekolah! Haish! Ok done! Xnak laa membebel2 lagi! Straight to the point jea laa yea!

I wanna say to all teacher’s in the world “HAPPY TEACHER’S DAY! Especially to those whose being my cikgu2 kat

*Sekolah Rendah Kebangsaan Kemudi
-yang paling saya ingat cikgu kat kelas 1 seroja batch 1996

*Sekolah Kebangsaan Sri Melor
-cikgu favret all time cikgu Wahiah, cikgu math yang paling cool cikgu Asri, cikgu yang paling pemurah ngan saya is Allahyarhamah ustazah zakiah alfatihah..cikgu English yang paling saya takot Miss Yap.

*Sekolah Menengah Kebangsaan Melor
-cikgu ganti bagi subjek English kelas 1 amanah yang paling saya ingat! Cikgu laa cikgu paling kelakar yang pernah saya jumpa! Best! *ingat insiden seluar sir tuttttttttt…hahaha ok sir I keep quite!

*Sekolah Menengah Kebangsaan (A) Melor
-cikgu yang paling sporting is Ustaz Ajih, kelas paling horror is kelas chemistry cikgu zawawi, kelas yang xdapat bergerak selain daripada pandang depan is kelas ustaz ahmad, cikgu paling lawa is cikgu aziah, cikgu yang paling kuat ketawa didalam kelas is cikgu leha(thanks cikgu sebab attitude cikgu saya dapat skor sejarah saya masa pmr sebabnya kelas cikgu x pernah ngantok its always fun! even pada mulanya saya langsong x letak harapan yang saya akan dapat A dalam sejarah!)

*Sekolah Menengah Teknik Bachok
-paling tak boleh lupa is abah kamarudin(selalu lepak bilik dia pantang cikgu lewat masuk),mummy suraya even garang tapi hati baik(ingat masa stay back kt umah mummy ngn bebudak nie), cikgu berry which is cikgu add math yang paling cool that I ever met xpernah kisah student dia tidur dalam kelas, teacher norzaini is cikgu paling comel kecik jea dye suka bercerita dalam kelas(selalu kena jadi mangsa menulis kt board depan alasannya saya tinggi!), cikgu yang paling menakutkan tapi tetap nak kena hadap is cikgu poji, cikgu rosliza. Pengetua yang paling best yang pernah dapat is en azahan! Cer try cakap saper jea pengetua skunk nk bawak student dya holiday siap dapat duit poket lagi tue!

*Universiti Teknologi Mara cawangan Negeri Sembilan
-paling ingat is sir nasir even kelas sir always malam2!

*Art Science and Technology Institution
-the most nice lecturer is en Kamil, really impress ngan pengetahuan Miss Shefny semua dye taw even dye muda lagi! The most gorgeous lecturer is Miss Nurul even dye kurus jea tapi dye tetap chantek! Lecturer yang paling firm is en OK even nmpk nice giler! Lecturer yang x pernah nak kisah ngn orang lain is En Mad but u re best en Mad full fatherly attitude!

Actually ramai lagi sebenarnya tapi terlampau ramai laa nak state kat sini sorg2. Sorry yea cikgu!

Jasa cikgu semua tak dapat saya nak balas ngan wang ringgit! Terima kasih cikgu2 yang sudi mengajar saya dari nothing kepada being somebody! Terima kasih cikgu kerana tegar dengan sikap saya! Yea saya taw saya nie cepat bosan dalam kelas( jenis x leyh focus benda tue lama2), nakal siket, selalu datang lambat ke sekolah, banyak songeh, banyak tanya, banyak cakap and etc! Terima kasih kerana sudi menjadi lilin yang membakar diri demi mengajar anak bangsa mu ini untuk membentuk diri saya! Saya minta maaf if saya ada salah silap ngan cikgu selama nie. Halalkan ilmu yang cikgu curah kepada saya selama nie yea! Saya sayang cikgu2 semua! I love all of u so very much teachers! Jasamu dikenang hingga akhir hayatku!
*hugs* =)

..........................................

Oh yea btw I wanna say thanks to all awesome readers yang sudi drop kat my site! Really appreciate! I heart all of u readers! =)

till then!
sealed with lots of love!
muahxs!
...<3>...
...


*tetiba teringin nak masok zaman sekolah balik! Arhhh rindu! Nanti next time nak create post masa2 dulu laa..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads