click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Wednesday, May 11, 2011

Stitch’s speechless!

Yeah imma speechless!

Now macam dah tawar hati daa adaa daa.. ntah speechless! Maybe rasa annoying ngn attitude dia now? Ntah speechless.. Nanti dia datang balik in my life and aku akan support macam biasa? Ntah speechless! Rasa macam daa malas daa nak masuk campur hal dia ngn dia tuh..Ntah speechless! Hari tue masa dah xnak mintak opinion, suggestion and etc tapi dah nak baik balik means back to him..hurmm haram nak cakap sepatah!Ntah speechless..

Yea aku taw ko berhak buat keputusan aper pon sebab nie life ko xda kena mengena ngan aku tapi..ntah speechless! Aku xda hak nak masok campur hal ko, hidop ko tapi as fren sure laa aku x nak tengok ko terseksa, sesak, rimas, bengang, bengkek ngan orang yang attitude macam tue. Ntah speechless! Dulu ko ingat x masa ko x nak dia, bukan main lagi ko ckp benci sesangat, tawar hati laa aper laa.. tapi skunk? Ntah speechless! Aku nak tanya ko laa kan ko x rasa sakit ke ngn laki macam tue? Ko boleh hidop ngn laki macam tue? Ntah speechless!

Babe ko chantek sangat2 aku rasa ko berhak dapat lebih dari dia. Bukan laa aku nak cakap yang dia tue x sesuai ngn ko! Secara physicality yeah aku admit dia ada rupa tapi if dia punya attitude annoying gila why ko nak simpan dia lagi? Ko nak makan hati? Ko nak rasa macam aku? Macam syaz? Please laa aku mahupun syaz xnak ko rasa aper yang kitorang pernah rasa. Sakit sangat! Kami x nak tengok ko terseksa hanya disebabkan cinta oleh seorang yang masih x jelas kedudukannya dalam hidop ko di masa hadapan. Yea aku taw jodoh x leyh nak tolak tapi kita leyh mintak doa kan ntok dapat laki yang lagi better ntok kita. Ko pernah dengar x “perempuan yang baik ntok lelaki yang baik?” ko tue baik sangat babe aku salute ngn ko. Manner ko oryte gila babeng! So aku rasa ko deserve better than him! If ko cakap ko takot ngan target kawen ko? Mai aku cakap kat ko ko x desperate ntok kawen esok laa.. lagipon ko masih study. So ko ada masa lagi nk pick up yang lagi better dari dia! If ko cakap ko rasa siket jeles ngn kawan2 ko sebab da dapat jodoh masing2, aku rasa ko silap sket sebabnya jodoh, rezeki da ditetap ntok masing2 kan bezanya just lambat cepat jea. Bagi aku baik lambat asal lambat. If dapat awal then putus tengah jalan hows? Ko nak ke rasa janda?ibu tunggal? Sorry laa babe aku bukan nak takotkan ko jauh sekali nak mintak benda2 cm tue terjadi kt ko! Mintak simpang laa kan? Hope so! Satu benda lagi aku nak tanya ko, ko boleh ke hidup dalam jangka masa panjang ngan someone yang kongkong hidop ko? Selalu banding2 ko ngan orang lain? Bagi aku laa kan mintak maaf laa nak hidop ngn orang yang macam nie. Yea aku taw kita gurl so aper salahnya our soulmate kongkong kita, banding kita ngn some one yg dia rasa lagi better dengan niat ntok jadikan kita yang terbaik dari segala segi di mata dia sebab kita dah jadi hak dia tapi tue if kita da sah jadi bini dia. The problem now ko ngn dia masih belum ada kaitan means pertalian yang sah. aper2 boleh jadi. Ko suka orang kongkong hidop ko sampai ko xda life? Babe kita pempuan nak kena ada life jugak. Sampai bila kita nk depends on man? Jangan amal laa benda nie. Kita semua langsong xtaw aper akan jadi kat kita in future. Sampai bila ko nak jadi hiipokrit ntok jadi orang lain? Xpenat? Sampai bila ko nak hidop berdrama? Sampai bila ko nak jadi pelakon depan mata dia? Sampai bila ko nak jadii orang lain demi nak jaga hati dia? Parents ko pon x pernah nak paksa ko kan? So naper ko nak kena obey arahan dia tue? Ntah laa babe aku x taw daa nak cakap hape! Imma totally speechless! Aku hope sesangat ko leyh fikir balik aper baik buruk benda nie especially kat diri ko! Aku nak ko timbang balik benda nie sebaik mungkin! Mintak panduan dari Dia. Ko jangan terima dia based on ko takot target kawen ko lari, jeles ngn makhluk sekeliling ko, paling aku x nak dengar is ko terima dia sebab dia yang try keep usaha ntok dapat kan ko balik then ko cair satu lagi sebab aku x nak dengar langsong is ko stress ngn dia that’s why ko terima dia balik dalam life ko! Babe aku tegur ko bukan bermaksud aku x sayang ko, aku benci ko,aku jeles ngn ko ke hape ke. Tapi aku tegur ko sebab aku sayang ko, aku x nak ko hidup makan hati. Aku da anggap ko macam adik beradik aku sendiri so aku x nak laa ko sedih2 dalam life ko! Aku siket pon x da jeles ngn ko even aku sendiri masih single now! If ko happy aku tumpang happy tapi if ko sedih… Sorry if ko x leyh terima teguran aku! Aku ikhlas! Jangan laa ko benci aku plak lepas nie yea..imma love u so very much, dear!


till then!
sealed with lots of love!
muahxs!
...<3>...
...

*hope sesangat ko terima benda nie seikhlas mungkin sebab aku sayang ko sesangat!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads