click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Monday, August 1, 2011

kawan!

Kawan

Kau terima jea laa tawaran yang kau dapat tue dengan seikhlas mungkin

Dah lama kau idamkan kau mimpikan yang kau akan dapat sambung study kau kat situ

And at last kau dapat even banyak halangan yang terpaksa kau tempuhi untuk jadikan benda tue reality

Kau bersyukur laa

alhamdulillah

Kawan

Aku akan cuba terima benda tue as a kenyataan yang memang dah tersurat untuk aku

Aku tak nak digelar sebagai manusia yang tidak pernah bersyukur dengan rezeki yang dikurnia kan

Mungkin dah nie nasib aku takdir aku jalan hidup aku yang terpaksa aku tempuhi

Mungkin ini yang terbaik yang sudah tersurat untuk aku

Aku pasrah

Kawan

Mungkin ini yang dinamakan karma

Well kita sama-sama tahu kan hidup full of karma

Dulu aku selalu ketawakan kau sebab kau stay kat hutan

And now dah tiba masa untuk aku plak untuk merasa apa yang kau pernah rasa

Yea dulu aku up dari kau sebab aku stay Bandar

Tapi sekarang tiba laa plak masa untuk kau merasa hidup di Bandar

Itulah roda hidup

Aku terima

Kawan

Usah laa kau nak merasa sedih ke terkilan ke

Ini semua dah ditentukan untuk kau

Ini yang terbaik untuk kau

Aku doa kau beroleh kejayaan dalam hidup kau

Kawan

Even susah untuk aku terima nasib aku ini

Tapi aku akan berusaha sedaya mungkin untuk menerima nya

Aku akan bersikap lebih realistic lebih matang lebih positif

Aku akan assume benda ini ada laa yang paling terbaik untuk aku

Aku akan jadikan benda nie sebagai batu loncatan untuk aku berjaya di masa depan.

Kawan

Usah kau merasa bersalah terhadap aku

Kau tidak pernah buat apa-apa salah terhadap aku

Ini semua nasib masing-masing

Ia di luar jangkaan kita

Tiada siapa yang boleh agak apa yang akan terjadi

Aku redha

Kawan

Terima kasih untuk segalanya

Aku sedar aku tak akan boleh bergantung harap dengan kau selamanya

Kau sendiri punya life yang kau sendiri perlu coretkan

Kau ada hak untuk merasa bahagia

Usah kau beban kan fikiran kau dengan hal aku.

Kau berhak untuk mengecapi apa yang kau perolehi

Aku doa kau akan sentiasa happy dalam hidup kau

Even lepas nie masing-masing akan sibuk dengan life sendiri even lepas nie aku jarang contact dengan kau aku akan selalu ingat kau aku selalu sayang dengan kau!

Aku hargai sangat-sangat kau as a BFF even maybe kau tak anggap aku macam tue.

I always love you so very much buddy!


till then!

sealed with lots of love!

muahxs!

...<3>...

...


*aku sendiri tidak jeals dengan hubungan kita lepas nie tapi aku harap sangat ia tidak akan terjejas. harap kita tak akan terputus hubungan macam masa lalu lagi.hope so!

1 comment:

  1. actually aku da lama da bace entry ni.. kalo betul entry ni pasal aku.. seis ak kne jawaab jugak !

    1. masa aku naik turun uitm s.a.. g putrajaya semua bila dapat offer ke shah alam ak bersyukur weyh.. terkilannye ak is aku plan awal2.. ak pikir course kau ada kt s.a..yelah sume dgree mest la ada kt s.a kn.. thts y ak cm org giler nk jugak belaja sane.. sb ak expect kos kau ada kt sane..tira ada.. faz dkt puncak alam.. perfect ! tp kalo ak taw dari awl kau dpt perlis.. ak akn try gk g arau tuh tok 1 sem weyhh..

    2. okay..karma.. hurm ak tak pernah amk hati pada sapa2 yg ngnjing ak belaja kat hutan, jumpa monyet la pe laa.. seis ak amk as joke taw.. xkisah lgsg.. da kawan2 mestila nk happy2 kn.. belaja kt bandar o kampung sama jee.. benda pada diri kau jugak nk belaja atau tidak tu jee.. xde beza bandar n kampung ni

    3. aku tengok kau memaksa diri kau taw x nk terima takdir.. kau x ikhlas.. weyh ! ada sebab kau kne g sane.. ak kat cni.. xdenye allah tuh wat takdir tok kita tanpa sebab.. aku tak nak kau tak ikhlas belajar dekat sane..susah weyh ilmu nak masuk.. ak harap kau leh munasabah diri tuh.. aku taw kau org paling positif.. manusia paling kuat !

    4. kata2 akhir kau paling aku benci selama kita kawan ! kau seakan2 nk putuskan sahabat baik kita ni ! aku dok hutan kau dok bandar dulu.. kita ada je masa kan message2, calling2, tweet2.. tapi nape ko nk kne cakap lepas ni kau jarg cntct ak? ak tak anggap kau BFF aku? seis la ak tak suka kau ckp cmtuh !

    5. weyh ! ko kat mane ak kat mane pon ko tetap kawan baik aku.. ak ada je tok kau weyh ! kau kawan paling byk bg support kat diri ak.. ko jangan risau laa.. benda tak kan berubah,. kita sama2 faham kan masing2 busy tp mesti ada masa tok kita gossip2 kn..

    aku nak kau positif kan mind kau perlahan lahan.. ak xnk kau paksa diri kau k.. aku sayang kau !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads