click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Monday, August 8, 2011

happy birthday crazy dude!

6 ogos!

Yea as usual every year mesti aku akan face tarikh nie. if dulu bahagia jea bila ngadap tarikh nie tapi sekarang hanya rasa sakit and kekadang macam dah tiada apa-apa dah. No more wosh for me to him this year! Yeaahaa! Maybe aku dapat remov dia secara total dalam hidup aku. If itu yang terjadi alangkah bersyukur nya aku. Sebenarnya tertungu jugak if akan ada email bertanya sama ada ingat atau tidak akan tarikh lahirnya itu tapi itu hanya harapan semata-mata. Mungkin ada baiknya jugak kot dia tak email aku kan. tak ada lagi laa aku nak mengharap kat dia lagi kan. Alhamdulillah!

Especially untuk kau! Nie hadiah hari jadi teristimewa untuk kau laa kan!

ntah laa..
rasenye macam sakit sangat hati bila dengar nama kau sekarang taw!!

pastu nak tengok page kau kat fb pon cam tak nak jea maybe sakit hati..
sebab mijie dengan fauzan jea aku tak remove kau dari fb aku tuh..

Semua tak nak aku nampak obvious sangat depan kau.

yea laa semua kawan kau sayang aku.

Kau jea tak sayang aku taw dude!

yelah mungkin sebab muka kau yang ensem dulu..

ramai yang nak termasuklah aku yang bangang nie..
hurm..awal-awal lagi aku macam dapat rasa kau bahagia sangat2 kat Egypt tuh..
dengan betina and kawan2 pompuan kau and now ngan isteri kau..

For your information wife’s crazy dude!
He chooses kau dari aku!
Die berubah sbab kau!

Huh!! aku rase kawan2 kau kat uni tue yang wat hbgn kita hancur!
aku tak pernah nak salahkan kawan-kawan sekolah kita sebab aku kenal semua.

semoga kau bahagia la ever after !!
aku taw kau tengah tenang and bahagia aku dah tak ada nak contact kau lagi kan!

tapi kau jangan mimpi laa kau akan tenang sampai bila2..

allah ada untuk ak!!
allah ada untuk balas apa yang kau dah buat kat aku!

Hidup penuh ngan karma even kau tak percaya sebab aku tahu kau jenis nak realistic 25 hours!

sakit bodoh apa kau dah buat kat aku..
kau laa 1st love aku..
aku dah buktikan kat kau aku dah berubah,
aku dah baca2 macam buku yang kau suggest untuk jadi baik.

unfortunately u still can't accept me!

tapi xpe lah..
allah dah tunjuk kan kat aku..
kau dah bahagia and dah boleh hidup tanpa aku..

hurm ! tipu la kalau aku cakap aku tak sayang kau!

Ntah laa... kalau kau boleh hidup tanpa aku..
why aku tak boleh? aku pon boleh jugak laa..
kau sendiri yang admit aku nie jenis manusia yang paling positif dalam setiap hal

BTW
thanks dude for everything! no more u in my life! enough!


till then!
sealed with lots of love!
muahxs!
...<3>...
...

*susahkan hidup dengan sayang orang sepenuh jiwa nie..?haish!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads