click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Saturday, July 3, 2010

sombunk..bodowh...!!!!!!!!!!

Sakit ati tol aku ngn ko skunk babe

Law ko nk taw ko lah budak laki yg 1st tegur aku msa mula2 aku kt situ dulu

Semua bnda pasal ko aku igt lagi..ko taw beng

Ko lah manusia yg plg bangga ngn sumber ciptaan Nya…

Ko jugalah yang memandai ltk nama gelaran aku

Smpai skunk kot bbdk nie still panggil ak ngn nama tue

Ko jugaklah yg ckp aku nie gelabah taw tp aku xprnh kisah coz ko lah stu2 nya bdk laki yg aku plg close.. aku pon taw law ngn bdk pmpuan ko rpt ngn aku jea..


Aku selesa giler ngn ko msa tue..tp skunk jgn hrp r weyh..

Aku respect ngn ko dlu..

Ko x smoke,

ko jnis msia yg down 2 earth jea,

ko xprnh kisah ngn org skeliling ko..

Per ko pduli asl ko hepy n xgngu hidop org..

bnda tuh yg aku blajar dr ko taw..


Ko ler msia yg agk unik..

Giler animasi giler intenet,

Suka berkhayal tue pon yang fantasi ala2 transformers g2,

minat giler ngn pink even ko adlh fans number one club the blues tp ko xminat biru,

manja even poyo giler dimata org len,

xminat men bola sepak hanya tgk bola tp giler futsal,

n plg penting bdk lelaki yg giler ngn bnda yg sinonim ngn pempuan..

Msti org pk ko mcm pempuan an tp bg aku ko x..


Dulu law aku xamek port sal ko k

Law aku rpt ngn boy len ko msti majok..

Ko slalu ckp

“xper la weyh law ko xnk kwn ngn aku ag..kwn ler ngn dorg..saper laa aku nie”

pastue wat muka ala2 comel ngn aku berhari2 even amt menyakitkan aty aku bila tgk dat face..huhh penat aku nk ngadap muka 2 hari2 if ader krisis ngn ko per x nya tiap hri menempel jea muka ko kt dpn aku…ckp pon men perli2 jea..adoiii…

Law aku x tegur lu jgn hrp ko nk ckp ngn aku..

bila baik senyum lak..law senyum jea aku x kisah nie mla nk wat prangai blik..

haishhh…


Dlu kita suka gadoh an

Syoknya masa tue even aku mmg skit aty ngn ko

Msa gaduh ngn aku ko slalu keneng2 an aku ngn bdk yg aku rpt..nk skit an aty aku ler kononya..

Weyh ko igt x kita gadoh smpai patah ruler kt lab..sib baik x kantoi ngn saper2..Pndai ko sorok..hahahahaha…gelak jea aku ngn ko even tgn aku da diketuk ko..tp seyes weyh sakit giler tgn aku ko taw..


Actually dulu aku kesian giler ngn ko..

ko slalu citer prob famly ko kt aku smpai nanges2..

aku touching kot ngn keadaan ko msa tue..

smpi skunk kot aku jga ag semua rahsia ko..


Dlu ko slalu cari kes ngn aku n slalu wat aku mrh ngn ko..

stu tue jea bnda yg aku xpuas ati ngn ko lu smpi skunk kot..


Nape ngn gurl len ko xprnh nk ngada2??

Wat cm ko wat kt aku kt gurl len??

nyampah giler kot aku ngn ko..


Ko igt x msa kita lu??

Msa ko selongkar beg aku??

Msa ko slalu cri coklat dlm beg aku??

Msa ko gadowh ngn aku smpi patah pembaris kt makmal??

Msa ko slalu menjerit pangil nma aku kuat2??

Msa ko slalu bli kan aku mknn time klas ptg??

Msa kita share mknn sepinggan??

Msa kita mkn sesamer tiap kli abes klas??tiap kali ader gap??

Msa ko cri aku msa ko kena migraine??

Msa aku cover ko tiap kali ko kena marah??

Msa aku defend ko tiap kli ko kena buli ngn bbdk senior??

Msa kita wat assignment sesamer??

Msa kita kena mrh kt kakak library sbab buat bising??

Msa tiap kli kls pg ko msti tnya aku da mkn honey star lom??da minum lom??


So sweet dowhhh..

Beshnya msa tue ko taw..

Aku rindu giler kot ngn moment tue semua…

Skunk aku sure sgt ko da lpakn saat2 kita tue an..

Law ko igt sume tue msti ko x akn sombunk ngn aku an..

Xper la saper aku nk kwn ngn ko ag..

Aku redha babe..


May b skunk ko da ader awek kot tue yg ko lpa kt aku tue..

Tp percaya ler aku x an lpakn

Ko babe,

prangai ko,

Ting-tong ko,

sengal ko,

Favorite ko..

N sume la sal ko..


Hope u will hepy..

N will remember me again as your best friend before this..

Aku sayang kawan2 aku..

Ngn ko pon aku sayang weyh


N for your information

I miss u damn much dear buddy..!!!

I will wait for your come…!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads