click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Tuesday, April 24, 2012

birthday anak pakcik Hamdan!



hye deary! actually this is quick post from me.. just a sign to say apologize to miss gedik bff saya yang tersayang ever! *birthday tak boleh marah taw =p*
24 april 23 tahun yang lalu kawan saya nie selamat dilahirkan ke dunia ini.. so sekarang pandai2 laa congak umur dia dah berapa.. sama ada dia dah tua or masih muda.. hehehe..

dedication for you syazwina hamdan!
sorry weyh lambat wish birthday kau! actually sebelum keluar semalam aku daa ingat daa hari nie birthday kau! siap daa ada reminder kat handphone! tapi tue laa handphone kan hantar klinik.. so aku LUPA!
masa kita tweet semalam aku daa macam ok esok birthday syaz! mlm t laa aku wish sbab tak nak buat advance wish kat kau! boleh pulak malam tadi aku lupaa.. sibuk naa layan movie korea.. sorry weyh!
sebagai balasan nanti aku jumpa something yang sesuai ntok kau aku pos yea..! tunggguuuu!

btw nie laa request birthday yang kau buat kat aku... dapat bagi illusion cake jeaaa weyh sebab kita kan stay over the sea! tunggu kita reunion yea baru aku betul2 bagi kat kau..

weyh hold please before kau tengok cake kau aper kata ko klik link nie dulu...


nah nie kek kau! 



untuk insan yang bernama SYAZWINA HAMDAN!

HAPPY BIRTHDAY, SAYANG!
~ dah tua daa kawan aku nie! jangan jeles ngan aku yea.. umur aku baru 20! ahahaha
~ semoga kau dapat jumpa lelaki yang memenuhi citarasa kau then kau kawen! terima jea laa if dapat lelaki yang ada kena mengena ngan otak maths! ake merestu!
~ semoga kejap jea pegang tittle single tuh!
~ jangan kahwin on 5 of june tahun depan! aku dah fully book! ahahaha
~ study rajin2 yea.. jangan seksa diri sudah! ingat tittle dean list yang di aim kan itu !
~ hope apa2 yang ko wish kan akan jadi kenyataan! aminnn!
~ have a blast birthday ever yea!
~ be yourself enjoy your day as much as you can! most important laugh uncontrollably! just once in a year kan..=p
~ hope kau bahagia dengan hidup kau sekarang! nikmati laa life kau macam kau nikmati kek yang aku bagi yea.. =p

thans you for being a great friend to me! apa2 just gtaw jea yea.. x kisah laa thru mcg, bbm ke twitter ke, facebook ke.. ok? i always for you babe!
once again HAPPY BIRTHDAY anak pakcik Hamdan! may ur dream come true! love u truly! muahxs! *HUGS*



till then!
sealed with lots of love!
muahxs!
...<3>...
...



*my day so howoeness! ahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads