click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Friday, April 16, 2010

hari pling bengka ngn abg~~~

Hri nie I kecewa sgt ngn abang…
Xpernah I nangis sbab abg sblom nie…
Tp hri nie I nangis sbab abg..
Why u lie me??
Why u give me hope??
Why u say u love me??
Why??
Sangup abg tipu adk..
Npe abg x trus terang ngn adk??
Adik kecewa giler2 ngn abg hri nie…
Da lma I xrsa down cm nie..
Tp hri nie I rsa down sgt2..
Slps I kecewa ngn my first lurve..
Nie ler moment yg pling skit I rsa…
Nape I rsa skit sgt??
Mcm ler I ngn abang couple..
Tp 2 ler hakikatnya…
Skit sgt ati nie..
Adik menciii abg…!!!!!!!
Menciii sgt2…!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads