click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Friday, December 30, 2011

happy life!

hye readers ....
wah tajuk entry macam i tengah happy
tapi N0N ad0 yea sayangku sekalian !!!
mood i tengah down gila gila sekarang nie ....

hehe , senyum jangan kata apa apa !!!
s0rry i cant focus on everything ....
kenapa yea ??
bila kita tengah ada problem sorang pun macam tak ada dengan kita ..
ulang suara seorang pun TIADA!!
x perlu laa nak cakap or nak mention ade sape2 yang dikecualikan or tak ...
jawapnya tetap same
tidak ada !! ....

sorry kawan2 , tapi apa yang b0leh aku bagitahu disini
kawan gelak ketawa memang ramai, amat ramai
tapi kawan yang sanggup bersama walau apa jua keadaan memang
n0n ado ... serious betol!

nak cakap dengan cik sayang i ?? tak ada cik sayang laa
nak cakap dengan family ?? mereka dgn hal masing2 lagipon xnak laa bebankan dorang
yerp .... actually sekarang nie im alone ....
terasa ouh bila keadaan macam nie terjadi .... errrr

that's why laa i lebih banyak ikot kepala otak i jea sekarang nie ....
arrggghhhh kepala otak serabut gila !!! serious!
asal haaaa ??
kenapa??
kenapa ??
ade sesiapa b0leh tolong jawapkan ??

aku rindu zaman2 sekolah aku !!!
zaman kolej aku dulu! i mean private college!
dulu aku selalu lupakan masaalah aku
sebab aku suka chill dengan kawan2 aku
xpun if diaorang sedih aku lah yang try jadi badut untuk mereka dan hasilnya
yea saya happy !!

tapi sekarang ???
saya lebih kerap berada di dalam dunia creation saya sendiri
saya boleh buat apa yang saya rasa nak buat!

kenapa semua orang keliling saya sekarang nie seems so weird??
hey kalau b0leh mmg saya nak buat semua benda ok jea kat mata semua orang
saya nak buat sdn . bhd laaa
xnak menyusahkan orang lain pun !!

arrrgghhhhhhhhhhhhhh
ehh aku rasa aku dah berubah sekarang nie ='(
dulu aku seorang yang periang dgn semua org senang ngan aku
tapi sekarang tak lagi ....
dulu aku gelak ikhlas jea weyh
tapi sekarang nie ???
plastik tupperware semua ada weyh!
sampai satu tahap saya rasa yang
saya xnak bergaul dgn sape2 pun , i x confident langsung

camne nie camne nie ??
i need someone that we can share many tears and smile with me ....
hehe , angan2 mat jenin laa nie .... =P

xpelah .... mungkin ini yang terbaik kot !!! kan kan kan .....
cukup sampai sini jea laa sesi mengarut saya malam nie..

oh yea kat siapa-siapa yang rasa dye ada salah tue mintak maaf laa ngan kawan2 anda.
jangan terlampau nak tunjuk pandai sangat laa..
nobody perfect laa weyh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads