click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Saturday, March 12, 2011

did my enemy assignment!


huh!
really2 mad laa. bukan setakat kt orang lain but myself also!
terlampau banyak persoalan yang ditagih jawapan buat masa sekarang.
antaranya..
naper aku nie bengap sangat?
naper aku nie bangang sangat?
naper aku nie terbaik sangat nak tolong orang yang dah bagi aku malu?
naper senang sangat orang nak pijak kepala aku?
naper aku bleyh break my prinsip just because of them?
naper aku kena face it in my life?
naper aku kena kenal ko bangang?
naper life nie seems x fair ntok aku skunk?
this is so terlampau kejam ntok diri sendiri! muktamad!

and you "that gurl"
bleyh x aku nak panggil ko perempuan j*****? bleyh jea kan? aper aku nak kisah if ko marah sekalipon. aku yang berhak marah kat ko laa. ko nie da macam xda perasaan o xda hati da aku tengok. ke ko nie da buta hati agaknya sampai x boleyh nak nilai yang mana patut or x?
ko taw kan aku marah kt that boy naper ko nk kena suruh aku wat asignment budak tue bagi pihak ko? sebab ko nk dapat dye? memang bodoh laa ko. teruskan laa wayang ko tue. wish u luck laa yea.. eh ntok pengetahuan ko laa kan aku x kan gadai perasaan famly aku sendiri sebab nak maafkan lelaki buaya daratan macam tue. pergi jahanam laa ko! perangai macam haram!
and ko perempuan teruskan laa gadai perasaan ko, hati ko, jiwa ko, maruah ko, dara ko, and etc to him! selamat berjaya laa kan! x nak daa aku tolong ko!

thanks armin!
u're always with me! thanks sebab da buka kan mata i ntok nilai saper sebenarnya perempuan tue! i janji ngn yu i x akan story aper2 lagi paal perempuan tue kt u! promise! once again thanks yaw!

thanks ummi!
for dengar rintihan along tadi. x taw daa nk share ngn saper! shayang sangat kat ummi!

kenapa aku nak kena rasa frust pada diri sendiri sekarang? adakah ini amat fair ntok aku?

sedihhhhhhhh......down.........bengang..........

sorry readers! dun read it keyh! i love oll of u!
xoxox...

*kenapa perlu orang macam nie ntok hidop dalam dunia ini? if korang tanya aper wish list saya skunk "i nak dye lenyap".. how could i face it?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads