click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Saturday, October 30, 2010

sakit hati aku plus kesengalan dye..


“Cinta tidak semestinya memiliki,indahnya cinta jika cinta kita memberi seribu kebahagiaan kepada orang yang kita cintai,bukankah begitu?”


Persoalan yang agak menyemakkan otak aku skunk kn…!

Aper maksud dye pon aku tatau ler..

Asal dye kena told about it to me??

Ko rasa perlu k??

Yes I already know ler yg ko tue xsuka aku rapat ngn kawan2 ko..

Aper ader kisah kawan2 ko, kawan2 aku jugak kn..

Nama pon ex-schools’ mate.


Tiap kali aku suruh ko honest..

Aku dpat aper??

Msti dpt jwpn nie..yg nie jea taw..

“Ntah ler I pon tatau tapi tolonglah u fahami situasi realiti ini”

Balik2 yg nie..

Ko tak muak k babe??

Eh da berzaman da ko ungkit perkara nie kt aku laa..

Aku nk tnya ko situasi reality apa benda yg ko maksudkan??

Yg ko xsuka aku ag??


Weyh! sesaper tlg ler aku celik mata nie luas2…

Da2 ler dye..

Ramai ag kan laki kt dunia nie..

Law aku desperate sgt aku bleyh amek jea sesaper yg giler kt aku tue..

Dr aku tunggu ko yg tak tentu2..

Yea laa aku taw aku x standing ko..

Ko doktor aku xda aper2..stady pon setakat maner jea..

Tp aku akn pastikan aku akn lbh berjaya dr ko..biar terkedek-kedek ko dtg kt aku blik..

puas aty aku!


Tp aku tak pernah rasa yang aku nie desperate..

Aku kn nk jd kaya dulu..

Matlamat idop aku tinggi..

Aku kena capai tue dulu baru aku leyh pk all the lovey-dovey brouhahas nie..

Biar laa kawan2 aku ckp aper..janji aku taw per yg aku nk dlm idop aku..

Aku rela la weyh jd penonton drama kegembiraan kwn2 aku..

Aku nk jadi pengapit dorg dulu..


“ cintai diri sendiri dulu sebelom cintai diri orang lain”

aku kena tlg igt ayat nie smpi bebila laa..

Nmpk sgt ko pandang rendah kt aku ler giler..

Ko pon xleyh terima life aku kn??

Per ko ckp aku terlampau sosial??

Bg aku xpon ler sbab aku kwn2 jea ngn sume laki tue..

Gmbr yg terkantoi ngn ko dulu tue??

Biasa r 2 kata kwn2..aku xda r over maner pon..

Agama still nombor satu..

Hanya diri aku yg taw saper aku..

Xperlu nk heboh satu kg ler..

Biar r ko nk pandang rendah kt aku ke hape ke..


“U nie sebenarnya xlayak ag nk bercinta2”..kata kau..

Per sebabnya aku xlyk nk bercinta??

Sbab aku kena tunggu ko dulu??

Eh tlg laa..

Aku pon manusia biasa ler..ada perasaan ntok mencintai dan dicintai..


Tidak terfikir dek akal waras aku untuk melakukan perkara segila ini.

Mencintai ko vunguks..

Benarkah cinta itu buta?

Atau manusia yang buta apabila terkena panahan cinta?

Aku rasa malang bagi aku r..

Nk2 situasi diri ko dan aku terlalu sulit untuk aku dan jugak kau nk kekal dalam keadaan logika kn.


If ko ada hati kt aku balik kn..

Lupakan jea laa aku..

Bosan laa ko..

Dulu saper yg slalu ckp my love senang swing laa..

Aper laa..

Ko tue sebenarnya ego tinggi giler vavi laa..

Ko kena ngaku jugak tue bnda tue..

At least bg ko sedar diri sket..

Pesanan ntok u..

If u betol2 ada hati lagi kt I,

I nk u jd spiderman ntok I..

Mesti u plik kan naper spiderman??

Spiderman sebab Spiderman rendah diri

dan terlalu cinta akan Mary Jane

walaupun dia jarang mengaku

dan meluang masa untuk Mary Jane…

.....<3>.....

...


*sakit aty tp ada aty lgnk suh dye jd spiderman ntok aku kn...vengong btol laaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads