click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Nuffnang Ads

Saturday, August 7, 2010

06081987

What it is??
Date!

Yeah its only a date..

Its just an ordinary date for the others..

But it seems so special for me..


Burfday!

This date is your burfday..

Yeah your burfday…
I never forgot..
This day in dis year u become in 23..
Adoii da 23 da umor u…

Tua k??

Xda r..x tua pon..

It just da beginning for everything..

Wish!

Ramai betol yg wish kt u..

Pempuan laki semua ada..
Pling ramai pempuan ler..

They r seems like ur secret admire..

Rmai tol org yg tersyok kt u yea..

Mana x nya..

Da ler ensom..

Baik dalam maupun luar..
Budi pekerti tinggi..

Asas agama banyak..

Kerjaya best..

Doctor ler katakan..


Sakit!
Sakit sgt biler baca komen kt fb u tuh..

Nk2 biler pempuan yg komen n u reply..
Tue blom tgk kt fon u lg..

Msti lg berlambak kn..

Sentap!

Mlm semalam kita ader cntct jap kn..

Even da lama da x cntct ngn u..

Sjea jea nk wish burfday kt u..

X mghrp lgsong suh u rply..
Sebab antara kita had nothing as u said..
not more than just fren..

Tp u rply..


Heapy!

U knows why.
When u rply, it seem like u still give me hope that we will b together again..

As u know I still luve u..
More n more..

When u wish me wif oll the word and fully with care, u make me remember oll our memory..
n secara automatik I akn sedeyh..
sbab u masih mcm dulu..

Still the old man that I had knew before this..


Unexpected!

Tp yg sentapnya biler u panggil I ‘adik’..

Sentap sgt u..!

Sbab nmpk sgt yg u x akn blik ngn I..


Cry!
I’m cried again and again..

Ntok keberapa kali ntah ler..

Nanges lg I sbab u..

Smpai ke subuh I nanges smbil dgr lgu2 kenangan kita n sad songs of course..
Nasib xda kelas law ader confirm2 I ponteng..


A day in ur burfday!

Habes nanges,stu hari suntuk I tidow..

Sume bnda I x peduli..

I tidow jea..

Law I x tdow I akn igt u balik n I akan nanges..
Bgn2 tdow da lwt da, I mkn n mkn n mkn lg..

Mkn dgn kadar yg paling byk..

N yg pling penting I mkn sume bnda yg u x suka I mkn..

Even masa mkn tue I igt aper yg u gtaw kt I dulu tp I buat tatau jea..


Celebrate ur burfday!

I mkn kek yg u suka..
Coklat cake..
even topping dye bkn coklat..
but dye mmg coklat cake..

I berkorban mkn kek tuh smpai abes even I xbrapa nk suka kek tuh..

As u know I more prefer cheese cake than chocolate cake..

Yg pling touching tuh I mkn kek sorg2..

Tiup lilin sendiri..

Xper la I buat ntok u..

Even u tatau pon per yg I wat untok u…

But sorry sgt I xda beli any present 4 u..

Last2 per lagi I buat law x nanges n still hoping!


Please give me a chance to wish u for one more time..


Happy burfday to u dear!

Sweet 23..
May this birthday be just the beginning of a year filled with happy memories, wonderful moments and shinning dreams..

And may Allah bless u..

Ameen~~~


I still…………

..………..<3>…..…….


*hope sgt kitorg akn mcm dulu..

hijau sbab u suka..

"hijau yang damai"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads